mandag 26. oktober 2009

Annerledesdagen.

Første telefon idag morges var fra legesenteret, som underrettet om at fastlegen er syk, men hadde tilbud om time hos en annen av legene. Dette var viktig for meg, siden resepter skulle fornyes. Det ble en merkelig opplevelse. Legen var grei nok han, men det blir ikke det samme når man har har hatt samme fastlege i nærmere 14 år. Tross alt, jeg var lykkelig over at dagens pliktløp var unnagjort, og nå skulle jeg bare hjem og fotografere smykker og ta fatt på et nytt prosjekt.

Jeg ble imidlertid kontaktet av en nabo som ville ha noen tips til å dekorere rammer, og dermed endte vi opp med bordet dekket av perler, lim, glassmosaikk, hobbylakk og en del annet. Det ble noen koselige timer, og i "pausen" fortærte vi varm epleterte med vaniljesaus.

Nå skal jeg planlegge programmet for imorgen, for da har jeg ansvaret for noe som vi kaller kreativt forum, og det starter kl. 1300. Kommer tilbake med bilder og referat. Ha en fortsatt fin kveld. Til dere som er midt i et eller annet prosjekt:
Dere må ikke glemme å legge dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar