torsdag 29. oktober 2009

Kreativt Forum/Tirsdagsgruppen


Det er lett å lover for mye. Jeg skulle skrive om Kreativt Forum/Tirsdagsgruppen - ja, nettopp - på tirsdag. Nå er det allerede torsdag, og det er på tide jeg kommer meg ajour med ting.
Ideen om det kreative forumet, ble etter et kort svangerskap, presentert i Kvinneforumet (som er en del av Loddefjord Menighet) tidlig i høst. Jeg hadde tatt med meg noen av de tingene jeg har laget i et forsøk på å dra igang noe kreativt. For å være helt ærlig, så ble jeg vel litt skuffet over at holdningen var litt avventende. Etter kort tid fikk jeg imidlertid en overraskende og hyggelig telefon fra Else (aktiv i Kvinneforumet)og dermed begynte snøballen å rulle. Med god hjelp av IT-medarbeideren, Mona, i menigheten, ble det laget informasjon som fulgte med brosjyren ved gudstjenesten, vi blir tatt med under kunngjøringer og det siste er at den vidunderlige Mona har laget en flott informasjonsplakat.
Nå er det to grupper i sving - tirsdagsgruppen og onsdagsgruppen. Her er folk fra borettslaget jeg bor i, og folk fra Loddefjord menighet. Deltagerne betaler kun for materiellet de bruker. På bildet ser dere Else, Evelyn og Maud i et "ubevoktet" øyeblikk. Sistnevnte studerer tydeligvis begynnelsen på et smykke, mens de to andre er på "perlejakt".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar