mandag 28. desember 2009

Så brøt galskapen løs......... - igjen


Hverdagen er her, og i dag er det den store byttedagen. Nei, jeg hadde ikke noe som skulle byttes, men jeg ble jo et OFFER for byttekøen for å få betale de stakkars tingene jeg skulle ha.

Her måtte det ganske enkelt tas en avgjørelse.

Enten legge tilbake tingene man hadde i armen, eller vente tålmodig på tur. Kø er dessverre ikke noen sterk side hos meg, men jeg valgte å vente. Har du først klart å finne en ledig parkeringsplass, forlater du ikke stedet med uforrettet sak. Man kan faktisk gjøre noen interessante observasjoner i slike stunder. Det så ut som om enkelte kom tilbake med alt de (eller barna) hadde fått til jul. Smarte er de også, for det de ber om er ikke andre størrelser, farger eller den slags. Nei - TILGODELAPP - skal det være. Selv om salgsplakatene er begynt å poppe opp, så blir det ikke ordentlig fart i sakene før i januar.

Ja, ja. Jeg farer vel avgårde jeg også, er jeg redd for. Det er jo SALG -
kanskje så mye som 50% avslag.

Rapport kommer i 2010.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar