onsdag 14. september 2011

Hjertesmykker


Jeg ble så begeistret for det blå hjerte jeg bestilte hos Randi, at jeg kjøpte senere et hvitt også. Dette har jeg satt en låskrok på, og dermed hadde jeg plutselig to smykker med samme anheng.


Det ene smykket er turkis


Har bare brukt et par forskjellige perletyper, og hele stasen ser slik ut


I og med at hjerte kan tas av, er det enkelt å skifte anheng også.

Det andre smykket er laget i limegrønt


Bare et par forskjellige perletyper på dette også


Nå skal jeg pakke sakene som vi skal bruke i hobbygruppen i dag. Noen vil forsøke seg på armbånd, og andre vil lage bokmerker.

Det er vel tvilsomt om bestemor får laget noe selv, men det tar jeg for igjen når jeg er alene. Vi har det bare så utrolig gøy sammen.

Spenningen om hva vi får å bite er like stor hver gang. Herlige Victoria er utdannet kokk og konditor, så det er ikke noen kjøpekaker i denne gruppen.

Ha en strålende dag - med eller uten hobbygruppe.






13 kommentarer:

  1. Knallfint med hjerter, det er MEG!:) Kos deg på hobbygruppen, høres sååå koselig ut!
    p.s. Jeg har rotet med datoen på give awayen min, s o r r y!! Vet ikke hvilken verden jeg var i, men jeg mente trekningen skulle være 1 november og IKKE 1 oktober... Håper det er greit..?:)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Vakkert :o)
    De hjertene likte jeg kjempe godt.
    Ha en hyggelig hobby-kveld!
    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Fine hjerter! Koselig med hobbyklubb, jeg skal selv i en nystartet hobbyklubb litt senere denne måneden og gleder meg skikkelig! Lenge siden jeg har fått kost meg med å lage smykkerier nå, så det blir toppen :) *♥*

    SvarSlett
  4. Så koselig det høres ut med slike kvelder, og du er nok en god veileder!
    Nydelig med hjerter på smykkene!
    Ha ei god uke videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble med hjertene sammen med perlene.

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig hjerte som passet godt til begge smykkene! Lurt å kunne skifte! Høres hyggelig ut med en slik hobbykveld! Og du er "lærer" der?Takk for hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  7. Alltid vakre smykker her hos deg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefint... og så lurt med det hjerte som man kan ta av og på!
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  9. Hei høpp!!

    Så lekkert!!

    Dette kan du,liker farge kombinasjonene dine:)

    Så koselig med hobby gruppe håper dere hadde en fin kveld med deilige smakfulle kaker.

    Nyt morgen dagen:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  10. Så trivelig det høres ut som dere har det :) Jeg vil også bli en slik Bestemor :)
    Kos dere :)

    Klem fra Janne som liker smykkene :)

    SvarSlett
  11. Så koselig med hobbygruppen du er med i. Flotte smykker. Lekkert med det hjertet.
    Klem og ha en fin kveld

    SvarSlett
  12. Det hvite hjertet var kjempefint! :)

    Jeg husker faktisk ikke hvor jeg har fått tak i de sjablongene...beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med det. Jeg har noen andre som er fra Stoff & Stil, men de ser litt annerledes ut.

    Klem

    SvarSlett