onsdag 26. januar 2011

Blir du med på visning?

Dørskiltene har jeg jo omtalt med stort minustegn, så i dag får vi ta det postitive. Det meste blir ganske så lekkert etter den omfattende rehabiliteringen med en prislapp på ca. 14. mill.

I dag har bestemor tatt en liten vandring for å se på resultatet. Nå er jeg ingen god fotograf, men sånn noenlunde ble det da. Jeg er jo ikke særlig kravstor på dette feltet.

I seskapslokalene har vi fått nytt kjøkken


Lyset fra vinduene kunne jeg ikke gjøre noe med, men kjøkkeninnredningen er delikat og praktisk. Det er også kommet på plass en fastmontert øy, og den står vis a vis seksjonen på bildet.

Deler av veggen inn mot bassenget er åpnet opp med vinduer og gir et luftig og delikat preg:



Det er forresten i disse lokalene vi hobbydamer holder hus, og nå begynner vi å bli ganske så utålmodige etter å komme i gang.

I bassenområdet er garderobene flislagt fra gulv til tak. Her et bilde av dusjene. Det jeg ikke forstår helt, er at når de først spanderte glassdører, så kunne de laget et skille mellom dusjene. Det er faktisk ikke alle som liker å opptre naken sammen med folk en ikke kjenner




Såkalt infrarøde (faguttrykk jeg har lært meg) badstuer er installert



I bassengområdet holder de på med utvasking, men jeg fikk lov til å knipse bilder fra døråpningen

Deler av veggene er flislagt og på bildet under ser dere vinduene inn mot kjøkkenet



Lekkert fargevalg og kunst har vi også



Et bedre bilde av kunsten får komme når alt er klart til bruk.  Da skal bestemor invitere på badeparty. Vannet holder 28 grader, så dette er til og med for pyser.

Ha en super ettermiddag og kveld - med eller uten planlagt badeparty.







15 kommentarer:

  1. For et herlig sted det må være å leve;-) Mangler jo bare en "James" og en lekker poolboy så er man jo på hotell, nesten;-D
    Pyntingen i gangen kommer til å inspirere mange til å følge etter og jeg håper for deres del at det blir like lett og koselig som du har det;-)
    Har du vært innom meg i dag?
    Der er det flere overraskelser og en av de er til deg!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  2. Så herlig det ser ut med et basseng i huset! Det ser virkelig lekkert ut, men det bør det jo gjøre også;)
    Kos deg videre idag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Og dette er der du bor? Herlig med så mange muligheter!
    Om Lillegutt: Ja, han er snill!

    SvarSlett
  4. Badeparty - det høres fristende ut for en frossen nordboer. Ang. nettsteder med cliparts og vintagebilder kan jeg anbefale www.karenswhimsy.com, www.the-feathered-nest.blogspot.com og www.graphicsfairy.blogsport.com. Håper du finner noe du liker.

    SvarSlett
  5. Så flott at dere har eget basseng... Det hadde jeg likt!!!

    Klem

    SvarSlett
  6. så lekkert da! Tipper du gleder deg til lange svømmeturer med etterfølgende badstu"koking" ja :)

    SvarSlett
  7. Himmel for et borretslag. Svømmebasseng og greier, det må jeg kalle luksus!!!
    Flott kjøkken med trendy farger..
    Tenker dere damer skal kose dere der mens det prater og fjaser for så og ta en dukkert:)
    Enig med deg ang dusjene, det kunne jo vært avdeling. Ikke hadde jeg likt å dusjet på det viset.

    Gleder meg til å se mer Astrid.
    Ha en fin kveld du gode venn:)
    Klemmer

    SvarSlett
  8. wow! badebasseng i borettslaget! det hadde vært noe det. *imponert* *♥*

    SvarSlett
  9. Heisann!

    Heldige dere! Det er blitt veldig lekkert i lokalene.
    Jeg liker å svømme i sjøen - er ofte altfor lenge uti vannet, men liker ikke klorvann på mine eldre dager.
    Var hver uke i basseng med ungene fra før de kunne gå. Fin opplevelse for dem!
    Kos dere ;:OD)

    SvarSlett
  10. Wow, det får'n si! Her ble det jammen flott!!
    Så heldig du er som har tilgang til slike flotte fellesarealer! Men jeg sier meg enig med deg når det gjelder fellesdusjen ja...14 millioner liksom, de kunne spandert på en vegg!
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  11. Å, så flott det var!! :-D

    SvarSlett
  12. Oi oi oi...blir helt grønn av misundelse (av den gode slagsen heldigvis)! Dette må jo være en drøm.. Svømming er jo den beste treningen man kan få, dette er bare lekkert!
    Og du verden så mange fine smykker du lager, jeg er helt imponert av dine ferdigheter. Ser du liker å sysle med annet håndarbeid også, det er vi to om. Kjekt å ha noe i hendene som mor og mormor alltid sa:) Her kommer jeg til å trives godt ser jeg. Jeg har forresten en give away inne hos meg også, du er selvfølgelig mer enn velkommen til å delta. Ha en flott kveld, det blir vel en svømmetur før leggetid tenker jeg:-))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  13. Wow, jeg sier som de andre så flott og tenk eget badebasseng.
    Tror til og med jeg som ikke er noen badenymfe hadde trivdes her.
    Helt enig når det gjelder dusjene.
    Jeg er nok med i klubben jeg også, når ting skal prøves ut med en gang.
    Ønsker deg en fin fredag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  14. Så flott det e blitt da!!
    Heldige dåkke e :o)

    Skikkelig god helg

    SvarSlett