onsdag 12. januar 2011

Give Away

Tidligere har bestemor bare hatt en premie i sin Give Away, men denne gangen blir det tre. Skal det først gjøres litt annerledes, så er det bare å la det stå til.

 Det kommer neppe som noen overraskelse at førstepremien er et smykke, men denne gangen er det faktisk

VALGFRITT 

Andre og tredjepremien blir en tovet pung. Det blir ikke akkurat den du ser på bildet, men de to som skal være premier er ikke ferdig pyntet ennå. Bilder kommer i neste innlegg


Det kunne vært fristende å bare skrive standard regler, men da vil de vel lett dukke opp problemer.  Men noe må du selvfølgelig gjøre for å være med i trekningen

1) Kommentar gir et lodd
2) Er du følger, eller legger deg som følger, blir det to lodd
3) Linker du også, blir det tre lodd

Nå skal bestemor bare gjøre unna et par huslige sysler og så skal det settes av tid til en skikkelig kommentarrunde.

Ha en super dag, kjære bloggevenner


59 kommentarer:

  1. Hei.
    Så nydelig pung du har laget. :)
    Jeg har også en del å gjøre idag.
    Er gjerne med på trekningen din, har 2 lodd jeg da.
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Dette vil eg gjerne vere med på, og trør til med 3 lodd :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Selvfølgelig er jeg med, med linking og det hele så klart!

    Godt at noen jobber effektiv om dagen, her er det bare stillesitting og smertelindring som er "in" om dagen;-) Skjønner ikke hvor det ble av arbeidslyaten jeg, men dukker vel opp før jeg aner det ;-D

    Tingene du viser i et innlegg under her er nydelige!! Hun er utrolig flink og kreativ, hun som har laget den blå vasen;-)

    Ha en fin dag!

    Klemmer fra Grete

    SvarSlett
  4. Tar to lodd når æ no e innom!

    SvarSlett
  5. Astrid, så kult at du gir gaver :o)
    Jeg synes du er helt rå god på disse smykkene dine, og må jo si at den pungen er kanonlekker!!
    Jeg VIL vinne - så skriv ANNE på alle lappene du:) Tre lodd til meg! (minst))
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Sååå søte :-)
    Klart jeg blir med ! 2 lodd her.

    Ønsker deg en fiiin dag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. Klart jeg er med min venn :))
    3 lodd på meg :))
    Ha en strålende uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Klart jeg må friste lykken, når du lodder ut vakre, håndlagede saker!
    Ett lodd på meg.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  9. Klart jeg blir med Smykkas! Flotte premier som jeg selvsagt lar meg friste av, også får vi bare leve litt i spenning fremover! Følger er jeg allerede, så da blir det 2 lodd på meg.
    Klem Cille

    SvarSlett
  10. Klart jeg blir med!! Godt nytt år forresten!
    En sånn tovet pung kan jeg godt tenke meg. Ett lodd på meg.
    Klem!

    SvarSlett
  11. Du er sannelig flink på GiveAways!
    Jeg er selvfølgelig med og tar 2 lodd!!
    Nyt ettermiddagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Kjære Astrid..
    Du klinker til med nok en give away.
    Søte de pungene du lager gitt :)
    Og for noen flotte gamle ting du hadde fått deg i innlegget under, heldig du!!
    Håper at alt står bra til i perleheimen din, det er ikke så ofte innlegg fra deg men det har nok sine grunner.
    Jeg tenker titt og ofte på deg, du er blitt en god bloggvenninne.

    Jeg hiver meg på her med 2 lodd.

    Ha en kjempefin kveld.
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med i trekningen. Trodde jeg var følger av bloggen din forlengst, men da jeg sjekket viste det seg at det var jeg ikke. Men nå er jeg det. Linker din give-away også.

    Når det gjelder slike småskilt ligger de på ca. kr. 150,-.

    SvarSlett
  14. Heisann!!Kjempe fine premier,jeg blir gjerne med,og tar full pott!!altså 3 lodd på meg..

    Jeg inviterer deg samtidig til å delta på min Give away om du skulle ønske det:)

    Ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne være med på trekning!
    3 lodd til meg:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  16. Tusen takk for tipset.
    Klart jeg blir med.
    -og håper på det beste selvf ;-)
    Klem

    SvarSlett
  17. Dette vil jeg selvfølgelig være med på!
    3 lodd til meg.
    Klem fra IGi

    SvarSlett
  18. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen din og satser på at jeg får 2 stk vinnerlodd!!


    Ha en finfin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  19. Du verden, så flotte premier. Her må jeg jo bare teste ut vinnerlykken og sier tusen takk til to lodd!

    SvarSlett
  20. Jeg tar med meg to lodd hos deg, og krysser fingrene :)

    kristin

    SvarSlett
  21. Give away er vi med på, vettu!
    3 lodd på meg, takk.

    SvarSlett
  22. Å , så fine ting.
    Har vært inne og sett på de fine smykkene mange ganger...
    Klart jeg vil være med på dette!
    Kommenterer , linker og følger..
    3 lodd til meg også , takk.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  23. Så fine præmier, må man være med når man kommer fra Danmark? :)

    SvarSlett
  24. Så søt den pungen var da! Jeg er såklart med, tre lodder til meg :) og riktig godt nyttår! *♥*

    SvarSlett
  25. Jeg tar 3 lodd! Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  26. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :) Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd for følger og kommentar.

    Klem

    SvarSlett
  27. Nydelig pung du har laget.
    Vil gjerne være med på din Give Away med 2 lodd.
    Kameraene jeg bruker er et lite digitalkamera (Casio) og et speilreflekskamera Canon EOS 550D.
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  28. Halloen Astrid

    Endelig fant jeg veien innom deg igjen.
    Så spennende du gjør det for oss,det gleder ei nybakt farmor :-)
    Etter mine beregninger blir det 3 lodd med mitt navn på..
    Ha en deilig kveld.
    Men du,kle godt på deg om du skal ut i snøballkrig igjen :o)

    -Helle-

    SvarSlett
  29. Hei på deg!! Deltar gjerne i give away hos deg vet du!!! Godt å høre at du er i god form igjen,med masse jern i ilden!! Takker for 2 lodd...Ha en fin kveld videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  30. jeg er med, ett lodd til meg, tusen takk :)

    SvarSlett
  31. Så spennende - jeg er gjerne med og tar 3 lodd :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  32. Klart jeg vil være med! Er bare litt treg av meg på bloggsiden om dagen, men jeg kommer sånn plutselig innom vet du. :)
    Tre lodd med kryssede fingre.

    Takk for alle kommentarene hos meg. De varmer! =D

    Nyttårshilsen fra Huldra

    SvarSlett
  33. hei!
    kan kanskje bli heldig igjen jeg. Tar to lodder.
    Klem

    SvarSlett
  34. Må ta 2 lodd før eg glømme det ut :o)
    Flotte premier!
    den blå lampa viste eg faktisk i ett av mine fysste innlegg ;o)
    Fiiin ja!

    SvarSlett
  35. Heisann!

    God med oppdatering ang motefarvene - har ikke hatt tid til å orientere meg ennå. Som regel er det bare for moroskyld,for jeg velger vanligvis på tvers av alle tendenser...
    Flotte premier du tilbyr- helt etter eget design ;:OD)

    SvarSlett
  36. Heldig er den som vinner noe av dette du lager. 2 lodd på meg, og tvitvi ;o)

    SvarSlett
  37. Herlige premier! Klart jeg er med :)
    Tre lodd til meg :)
    Og riktig god helg til deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  38. Hei! Jeg er med! Du har fine premier!
    Jeg linker til deg, men jeg fant ikke ut når trekning skulle være. Kanskje jeg ikke leste godt nok? 2 lodd.

    SvarSlett
  39. Heisan!
    Det går ikkje an å la vera å hiva seg på denne fantastiske give awayen...! ;o)
    Eg tek med meg 2 lodd og kryssar fingrane for at lukka står meg bi.

    SvarSlett
  40. Så flotte premier da.
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.
    God helg!

    SvarSlett
  41. Jag vill gärna tävla med en lott:) Fin vinst!
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Nydelige premier. Har du laget en så kjempe fin pung selv? Du er kjempe flink.
    Håper jeg er så heldig å vinne. Tar 3 lodd og håper lykken står meg bi:-)

    SvarSlett
  43. Jeg vil bli med :-) 2 lodd på meg!
    Stor klem :-)

    SvarSlett
  44. Tar to lodd jeg, for den pungen var så søt! :) Link og kommentar:)

    Bli gjerne med i min give away:)
    http://enrosafugl.blogspot.com/2011/01/another-give-away.html

    SvarSlett
  45. hei hei...

    da blir det ett lodd på meg.... :)

    SvarSlett
  46. Hei, slenger meg med her, 2 lodd på meg.
    Kjempefin blogg du har! :-)

    SvarSlett
  47. Hei!
    Prøver meg på ett lodd :)

    Ida
    ida_85s@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Heihei! :)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd :)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/give-away_27.html

    klem fra swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  49. For en nydelig give away du har. Jammen var det heldigt jeg rakk å finne deg!! Jeg trekker 3 lodd og prøver lykken. Legger meg som følger for her var det utrolig koselig å være. Linker selvfølgelig også:-)) Nå vil jeg inn og lese meg nedover hos deg og se på alle de fine smykkene dine, spennende!:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  50. Jeg er gjerne med. Litt for sent ute til å linke. Tror jeg er følger, har deg i alle fall på blogglisten min.

    SvarSlett
  51. Tre lodd til meg, jeg krysser fingrene! :)

    SvarSlett
  52. ååå klart jeg vil være med,
    du trekker jo i dag så spennende,
    blir 2 lodd på meg.
    klem fra sylvia.

    skjønner ikke at jeg har gått glipp av dette

    SvarSlett
  53. Melder meg på i siste liten, og slenger inn hele 3 lodd! :)

    SvarSlett
  54. Klart jeg er med, og jeg gleder meg til å følge bloggen din. 2 lodd til meg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett