søndag 7. februar 2010

Her kommer det jeg har lovet

Dette har jeg laget med både liv og lyst. Fant plutselig ut at jeg skulle forsøke en kombinasjon av frost og turkis.




Jeg synes ikke det er enkelt å fotografere de lange smykkene, men det skyldes dessverre en form for latskap. Jeg kunne jo ha bygget opp under smykkebysten, og dermed fått et bedre resultat. Det får holde med at jeg har hengt det over stolryggen.


Øverst på anhenget har jeg lagt på perler som er både frostet og med turkis "pigger". Har latt samme perle gå igjen på den øverste lenken.




En av mine venninner som var innom i går, likte det veldig godt. Hun har et ganske bra utvalg av smykker jeg har laget. Denne gangen fikk hun et i gave, og det ble skjellsmykket. Større glede enn hun utviste er det lenge siden jeg har sett.

Det er så utrolig kjekt og godt å glede henne, for makan til venninne skal en lete lenge etter. Hun er ganske enkelt FANTASTISK.

Ha en fin kveld alle sammen. Jeg har nettopp funnet fram perler til et nytt prosjekt og tror jeg har sånn noenlunde klart for meg hvordan det skal være.

10 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert.!
    Hvor tar du det fra ???
    Heldige venninne som har en sånn kreativ smykke venninne.
    Ønsker en god uke ............og gled deg over lyset.

    SvarSlett
  2. Du har laget et nydelig smykke, fin kombinasjon med frost og turkis! Så viktig å ha gode venninner :)

    Håper også du ser den andre kommentaren jeg skrev i forrige innlegg ;) Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  3. Så flott med en fantastisk venninne! Hun sier sikkert det samme om deg!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint! Så koselig att din gode veninne ble så glad, men det kan jeg forstå du er virkelig snill og flink!
    Ha en kjempe fin uke. Klem til deg!

    SvarSlett
  5. Heihei=)

    Første gang innom...og må bare legge igjen en hilsen og si du har utrolig mange flotte smykker:):) Flink og kreativ du er:)

    Ha en nydelig kveld!

    SvarSlett
  6. Spennende kombinasjon - turkis og frost.
    Men flott var det - som alltid.

    ha en superfin kveld.

    SvarSlett
  7. Hei.
    Takk for at du var innom bloggen min, og takk for at du likte bildene mine:o)
    Så utrolig fine smykker.

    SvarSlett
  8. Dette var nydelig, og heldig var hun som fikk noe så flott!!
    Disse fagene er "mine", friske kalde farger men det er vel for at jeg er en gråhåret dame sikkert, og må ha noe som piffer opp.
    Ha en flott uke videre.

    SvarSlett
  9. Takk or kommentar på bloggen, det var veldig hyggelig.

    Men dette blå smykket på de 1 bilde- selger du slike?? for da kunne jeg tenke meg å få kjøpt et.
    Er en blå skorpion ser du, å elsker blått, svart og rødt:)

    Spent på svar jeg nå, i mellom muffinsbaking og gulvvask:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Herlig smykke. Og det er så godt å ha gode venninner:)
    Veldig facinerende med de skjellperlene under.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett