fredag 11. februar 2011

Blått igjen

Det har gått litt på halv åtte her. Vi var uten strøm halve gårsdagen, og i dag var vi koblet ut fra 0700 til 1500. Årsaken er nye sikringsskap og innmat.

Det blå smykket jeg viste for noen dager siden har gjennomgått den planlagete forandring. Perlevalget er det samme, og anhenget laget jeg på en måte som det er lenge siden jeg har gjort


Samme perler er brukt i hele smykket




I forrige innlegg viste jeg en lilla modell, og siden alt har vært ute av funksjon er, viser jeg bildene på nytt


Dette anhenget kan brukes enten med begge eller bare en av delene. De er nemlig festet med låser



Perlevalget ser dere litt bedre her



Under er bare hjertet med som anheng



Og her ser dere uten hjertet



Nå må jeg henge i å få gjort alt som krever strøm. Sannelig godt det ikke er ofte vi er i denne situasjoen.

Ha en herlig fredag - med eller uten strøm.

17 kommentarer:

  1. Blått er så flott.
    Nydelige smykker du lager.
    Like kjekt å se hver gang du legger ut smykkene dine.
    Ikke greit å være uten strøm, vi er jo veldig avhengige av den.
    Ønsker deg en fin helg (forhåpentligvis med strøm), nyt den og kos deg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  2. Nyyydelige smykker! Denne gangen likte jeg det lilla best da det var "slankere", og flott å kunne variere påhenget!
    Sannelig ikke ofte strømmen er borte i disse dager, men da blir man litt rådvill...for ikke å snakke om når vannet er borte;O)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for fine ord til meg på bloggen min. Jeg setter SÅ stor pris på det :)
    Prøvde å kommentere her hos deg i går kveld....eh..natt var det vel , men fikk ikke fram kommemtarfeltet.
    I alle fall så mener jeg det jeg skriver.
    Og de smykkene i sølv og lilla var helt etter min smak !Nydelige. Du er flink !
    Og gjett hva jeg har på bordet nå ? Perler...
    Så bra at dere har fått strømmen tilbake. Vi blir jo helt satt ut uten strøm....
    Ha en riktig god helg.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. Nydelig som vanlig fra din kant Astrid..
    Ser at produksjonen er i gang igjen!
    Blir ikke lange hilsen i fra meg i dag. Jeg ville bare innom for å ønske deg en kjempefin helg.
    Håper du får en fin morsdag på Søndag og at du blir satt pris på.

    Klemmer herfra!

    SvarSlett
  5. Og forreste...Kan du trykke på følger knappen på nytt så du får oppdatert "Min Verden" til Villa Tverrteigen;)))
    Tusen takk!

    SvarSlett
  6. Utrolig tungvindt uten strøm.
    Kjempefine smykker.
    Likte godt det med hjertet på.
    Ha en god helg:)

    SvarSlett
  7. Heisann!!

    Nydelige perler og farge kombinasjoner..

    Ha en fin helg,og kos deg om du lager frukt coctail,det har vi gjort:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Nydelige smykker! Blått er min favoritt farge så jeg likte det smykket veldig godt.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  9. Trist å være uten strøm !!
    Nydelig smykke, lekkert når man er brun til sommeren :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  10. Å være uten strøm kan være en prøvelse, men litt enklere når man er forberedt.
    En UFO er forreten et uferdig objekt, altså et håndarbeid som blir liggende og ikke fullføres. Finnes mange halvferdige gensere og strikkelapper som skulle vært et teppe rundt om kring. ☺
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  11. Herlige smykker, d lilla med hjertet er nydelig:o)
    Du er alltid like flink med perlene og fargene, kjære bestemor Astrid!
    Nu er tanna mi bedre idag, men mandag er neste steg i rotfyllinga - kan nok ikke bli verre enn det var sist!
    Ha ei flott helg.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  12. Flotte smykker! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  13. Aww.. så fine!
    det lilla smykket var bare helt nyyydelig!
    Det blå var fint d også.
    flink du er!!

    klem

    SvarSlett
  14. Flotte smykker, likte spesielt godt det lilla. :)
    Isj, ja det er ikke kjekt å være uten strøm. Det er utrolig så kaffetørst man blir når strømmen er borte :)
    Ellen:)

    SvarSlett
  15. Fint fint fint, som jag har sagt tidigere du er så flink.Jag har ikke värt helt på topp de siste ukene så jeg har ikke värt så aktiv på net desverre. Men det blir nok bedre fram over.
    Du hvor mye skal jeg betale for bokmerkene? Jeg vill jo gerne få sent deg pengene vet du. Önsker deg en fin helg og sender en stor klem.

    SvarSlett
  16. Heisann! Håper alt ordner seg, og forblir bra...
    Nå er frøbeholdningen fylt opp. Må sette en stopp, for det krever sitt å følge opp de små.
    Jeg har bare bestilt frø av blomster med duft denne gangen. Hadde så lyst på et lukthjørne på terrassen eller verandaen. Skal så i potter, så det går an å flytte dem fra det ene stedet til det andre!

    Nok en gang nydelige smykker ;:OD)

    SvarSlett
  17. Så fine blåfarger du har brukt. Godt at perling ikke krever strøm - bortsett fra lys selvfølgelig!

    Ha en god søndag. Klem

    SvarSlett