tirsdag 22. februar 2011

Spektakulært smykke

Bestemor har ikke fått ordet helt på hjernen, men siden ordet spektakulært betyr oppsiktsvekkende, så våger jeg å bruke den betegnelsen på mitt nye smykke.

Har noen av dere sett slike perler før?


Litt oppsiktsvekkende (spektakulær) form på denne perlen og herlige farger på mønsteret.

De andre perlene er også nytt i mitt lager og både de runde og stavene kan brukes til mye forskjellig.

Et mønstret hjerte ble et opplagt valg til denne modellen, og slik er anhenget



Og da gjenstår det bare å vise hele stasen



Nå skal jeg pakke det som skal være med til hobbygjengen. En vil lære å hekle, en annen vil lage seg treradet armbånd og resten er mer eller mindre selvgående.

Kommentarrunden tar jeg i kveld, så dere får besøk.

Det kommer en give away om ikke så lenge, men jeg har ikke helt bestemt hva premiene skal være. Skal jeg trø til med samme som sist, kanskje? Si din mening. Det setter jeg umåtelig stor pris på.

Ha en strålende dag - med eller uten spektakulært smykke.


16 kommentarer:

  1. Spektakulære perler!
    Forrige premie var jo flott - valgfritt smykke slår jo an hos alle:)

    SvarSlett
  2. De var virkelig spesielle ja;-D
    Hvorfor ikke slå til med det samme som sist ;-D


    Ha en fin dag med kos og håndarbeide!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  3. det ble kjempekult, gøy å se noe nytt!!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Wow!!

    lekkert og spektakulært:)smykke,nudelig farge!!

    Takk for gode ord og lykke ønskninger:)

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Kjempe tøffe og annerledes perler ja! Ble jo kjempe fint som smykke, du er bare så flink!!
    Kos deg med hobbygjengen, det høres alletiders ut:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Skikkelig et lekkert sommersmykke dette!
    Kos deg med hobbygjengen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. hei.
    åå så nydelig det er, vakre perler, nei har ikke sett sånne før,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. jøss.. slike har jeg aldri sett før.. Men flotte var de !! :D

    SvarSlett
  9. Så fint det ble!
    Nydelig smykke. Har ikke sett sånne perler, før. Men, kjempestilig, i alle fall.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  10. Flott smykke! Ja, den var spennende den perlen:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Stilige perler og flott smykke.
    Selvvalgt smykke er en flott premie.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  12. Kjempeflott smykke!
    Gøy med noe som er annerledes :)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Så stilige perler , da og smykket ble kjempetøft !
    Skulle ønske vi kunne få til en hobbygruppe her i bygda. Jeg tror de har noe på "heimen" av og til , men som tilflyttet må jeg nok trø varsomt ;)
    Ha en fin onsdag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  14. Stilige perler. Det ble jo et kjempefint smykke.
    Klara

    SvarSlett
  15. Så stilig, har heller aldri sett slike perler før.
    Tenker du koste deg med hobbygjengen igår.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett