tirsdag 1. februar 2011

Vinnere og smykker


Det er bare å hoppe i det.

Førstepremien, som er et valgfritt smykke, går til

Pia med bloggen Pias Verden

og disse to får hver sin tovede pung

Hverdagslivet med bloggen hverdag-og-fest.blogspot.com

Handmade by Anne med bloggen annenorrie.blogspot.com

Til alle dere som ikke vant, kan det kanskje være en trøst at det kommer en lignende giveaway senere.

Selv om jeg selvfølgelig bruker samme modell som utgangspunkt til et smykke, lager jeg aldri to like. Til mitt nye turkis smykke har jeg tatt utgangspunkt i det røde jeg nylig viste, og det ble slik



På den midterste delen har jeg brukt et turkis hjerte i Swarovskikrystall og alle stavene er laget identiske.

For å gjøre saken litt enklere for vinneren, som skal bestemme selv hvordan smykket skal være, legger jeg ut noen av modellene jeg har laget tidligere






















Vinnerne av hver sin tovede pung kan velge mellom disse






Vinnerne må sende selvfølgelig sende sin mailadresse.

Ha en flott dag, selv om du ikke vant.










19 kommentarer:

  1. Så nydelig ny overskrift du har fått deg! Elsker de fargene. :) Gratulerer til de heldige vinnerne, og til oss andre, bedre lykke neste gang :) *♥*

    SvarSlett
  2. Grattis til de heldige vinnerne,kjempe fine gaver:)

    Ha en fin tirsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
    Nydelig header du har fått.
    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Liker veldig godt den nye headeren din, kanskje den ikke er ny, men jeg har vært på farten og ikke fått vært innom alle bloggene de siste dagene. ☺

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnerne og gratulerer med ny header. Den var kjempefin.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  6. Så flott header du har fått!!
    Gratulerer til vinnere!
    Ha en fin ettermiddag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer til heldige vinnere!!
    Og FOR en delikat og lekker header du har fått Smykkas!!
    Sveisent stilig altså!!
    Ønsker deg en vidunderlig februar!!
    Mange mange klemmer fra Lokki

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ny header, den var skikkelig fin! Grattis til alle vinnere!

    SvarSlett
  9. Heisann Smykkas, bestemor!

    Du er veldig ofte inne hos meg,men ikke ofte nok da skjønner du ;:OD)
    IF er Illustrated Friday, et møtepunkt for illustratører verden over! Da må det foregå på et språk vi alle forstår. Minst en gang i uka er det poster på engelsk hos meg.

    Nok en gang nydelige smykker hos ;:OD)

    SvarSlett
  10. Heia!
    Lenge siden sist!
    Fantastisk MYE fint du har laget altså.
    Beklager at det ble stopp på mailene. Men alt bare raste sammen for mes en periode. Bloggingen tok slutt, facebook slettet og da jeg åpnet mailboksen min til slutt var det 200 mailer der inne. Bahh... Men nå er jeg tilbake til sivilasjonen(:
    Skal spane inne hos deg etter et fint smykke jeg skal kjøpe(o:
    Vanskelig å velga da. Du lager jo så mye fint.
    Kozelig å høre fra deg igjenn. Håper du har det bra
    Klem Renate

    SvarSlett
  11. Hei i kvelden;) har ikke særlig erfaring med Nille-garnet, men heklet mitt blå teppe av Østlandsgarn fra Nille...men ikke prøvd toving, men tror flere har brukt det, og googler du garnet, vil jeg tro du får noen tips.
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Så fin header du har laget deg! :) Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

    Klem

    SvarSlett
  13. Hei:)

    Så fantastisk at jeg vant, det er jo ikke til å tro!!:))) Nå ble jeg kjempe glad, jippi!!
    Har ikke fått det med meg i dag, vært travelt opptatt med å vaske tak og vegger på kjøkkenet før malingen tar til i morgen.
    Tusen tusen takk!
    STOR KLEM TIL DEG FRA MEG:))
    Anne Karin

    SvarSlett
  14. "This is pearl heaven..."
    Knakende fine smykker og heldige vinneren som kan velge blant så mye fint.
    Gratulerer så mye :)

    Flott header du har fått deg:))

    Tusen takk for koselige hilsener.
    Jeg må understreke at vi er to som ønsker vinduer på badet og vi skal få det til:)))

    Vi har planene klare og gleder oss veldig over hva vi skal få til:)
    Det blir slik som vi ønsker det skal bli og det er jo det viktigste. Det er vi som bor i huset:)))

    Hadde vært koselig om du kom på besøk en gang. Skal du til Sørlandet er det bare å ta kontakt..
    Nå er det leggetid.
    God natt min venn.
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Å herremin, er det virkelig muuuulig at jeg har vunnet hos deg også, Astrid :o)
    Å så glad jeg ble nu!! Dette er jo helt utrolig, takk-takk-TAKK kjære bestemor :)
    De der pungene er råherlige, jeg ønsker meg en ensfarget lilla (helst) eller ensfarget rosa eller turkis! Men egentlig det samme, de er like fine!!
    Sender deg mail m adr. på innboksen din!
    Klem til deg fra Anne:)

    SvarSlett
  16. Nei, jeg vant nok ikke! Men gratulerer til dem som vant!
    Og du, Smykkas, får ha en nydelig natt hvor du drømmer om å finne perler og andre feilplasserte steiner (det er jo det perler er, ikke sant?)!

    SvarSlett
  17. Gratulera til dei heldige vinnere! :o)

    Størrelsane på Fana-genserne er ca 6/7 år og 8/9 år tipper eg. Om du ynskjer mål, kan eg fiksa det når eg kjem frå arbeid ;o)
    Dersom dette er eit bytte for deg, så har du mykje flott å bytta i - men eg er ikkje kravstor, og er berre glad om genserane kjem til nytte.. Likar godt dei tova pungane og bokmerkene du laga tidlegare, berre for å nemna noko ;o)

    Siri

    SvarSlett
  18. Jippi!!!
    Jeg har vært borte fra dataen noen dager, og har ikke fått jublet før nå;)
    Men hva i all verden velger man, da? Du har jo utallige modeller og variasjoner...
    Jeg liker nok det enkle - husker at jeg likte veldig godt det smykket du laget til Ellen S.
    Smykket i headeren din er jo også lekkert.

    SvarSlett
  19. Grattis så mye til vinnerne! :)

    Moro å se alle de flotte smykkene dine også. :)

    SvarSlett