fredag 4. februar 2011

Enkelt smykke og viktig melding

Nå produserer bestemor smykker av det helt enkle slaget, og denne gangen har jeg valgt grønt.

En liten filegranblomst var utgangspunktet, og den er pyntet med en ørliten grønn krystall på midten.

Videre har jeg brukt cats eyes i 2 størrelser, små krystaller og fasseterte sølvstaver


Plakaten måtte fotograferes for den ligger nemlig ikke på min PC og kan heller ikke oversendes til meg i dag.



Det viktigste er imidlertid budskapet, og dette er til alle hobbydamer i Bergensregionen.

Førstkommende mandag (07.02.11) kl. 1900 starter vi hobbygruppe på Loddefjord Menighetshus. Rehabiliteringen av lokalene her i borettslaget trekker i langdrag, og nå har vi lyst å komme i gang.

Du kan gjøre på det du vil, og det koster ingenting å være med. Jo, forresten, vi slenger kr. 20,- pr. person i en skål, slik at vi har til kaffe, noe å bite i og mineralvann.

Det som har vært mest populært tidligere, er smykkedesign, og da betaler den enkelte for det de for materiell fra mitt perlelager (innkjøpspris). Du får all den hjelp du trenger av bestemor.

Jeg må ha sånn noenlunde oversikt over hvor mange som kommer, så det er fint om du sender meg en mail. Jeg sender informasjon om hvor huset ligger, hvis du ønsker det. Det er rikelig med parkeringsmuligheter like ved døren.

Ha en flott kveld - med eller uten påmelding.


11 kommentarer:

  1. Så flott tiltak, høres kjempehyggelig ut;)
    Skulle bodd i nabolaget:O)
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Dette høres kjempe kjekt ut og jeg skulle gjerne bodd i nærheten og fått dette med meg!
    Nydelige smykker du har laget!!
    Ha en finfin helg!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Hei Astrid..
    Dette høres jo spennende ut, håper mange vil melde seg på;)

    Ha en god dag!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ha en god helg, og lykke til med arrangementet - håper mange kommer!

    Klem

    SvarSlett
  5. Åh, måtte ha bodd der, du :o)
    Skulle blitt med tvert!!
    ha en flott lørdagskveld kjære bestemor!!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Heisann!!

    Flott tiltak skulle ønske jeg bodde i nærheten..

    Takk for gode ord fra deg,det varmer:)

    Ha en fin søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Så flott tiltak :-)
    Jeg håper det kommer mange :-)
    ( formen her er desverre ikke bra nok til å være med .. )
    God Helg :-)
    Og kos dere på mandag :-)

    SvarSlett
  8. Hei.
    Først og fremst takk til deg for fine kommenrarer på bloggen min. Setter veldig pris på dem !
    Smykkene du lager er nydelige.
    Jeg har smykkedilla selv , men den har ligget litt i dvale en stund. Perlene og utstyret ligger imidlertid klar til bruk nårsomhelst :)
    Det tiltaket du skriver om over her høres utrolig positivt ut.
    Håper mange får glede av det !
    Lykke til !
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  9. Så mange flotte smykker du lager - lykke til med smykkekvelden i morgen! Det er moro å komme sammen på slike kvelder!

    SvarSlett
  10. Supersøte smykker som vanlig hos deg da! Turkist og lime er rålekkert sammen synes jeg! Hadde jeg bodd i Bergen så skulle jeg ha kommet i morgen, kos deg!
    Klem Cille

    SvarSlett