tirsdag 15. februar 2011

Premie og et koselig besøk

Bestemor har vært så heldig å vinne i en give away. Det ble ikke 1. premie, men jeg er overbegeistret for premien jeg fikk. To festlige rammer er blitt mine, men det dukket opp litt av en overraskelse. Se den herlige duken


Gleder meg virkelig til å ta den bruk. Dette er virkelig en smak av sommer.

Ikke nok med dette, men det kom perler også. Nydelige ferskvannsperler, som er helt eventyrlige til vår- og sommerbruk



Se dette nydelige anhenget



Dere kan tro jeg gleder meg til å lage noe av disse vakre tingene. Har en tanke om hvordan anhenget skal anvendes, men det forblir en hemmelighet inntil videre.

I ettermiddag fikk jeg besøk av en hyggelig nabo, og vi har alltid mye spennende å snakke om. Jeg tror det spenner over de utroligste felt, og vi skjønner aldri hvor timene har blitt av når vi forlater hverandre. Her i borettslaget renner vi ikke dørene ned hos hverandre, og det er en uskreven regel at hvis den ene skal besøke den andre, så ringes vi alltid i forkant. Ikke fordi det skal være noen stor oppvartning, men ganske enkelt fordi vi vil vite at det virkelig passer for den andre.

Jeg kunne nok ha skrevet mye om samtalen, men det er rett og slett bare en liten ting jeg vil nevne. Husker noen av dere mitt innlegg om det spektakulære?

Vel, min gode nabo og jeg har tidligere snakket om bruken av dette ordet. I mitt blogginnlegg nevnte jeg at vi ville komme til å høre dette ordet mange ganger i forbindelse med VM i Oslo. Det er fremdeles 8 dager til åpningsseremonien, men det har vært offisiell åpning av den nye Vikersundbakken. Og her flesket kulturministeren til og sa i sin tale at her ville vi nok få se mange spektakulære skiflyvninger.

Hallo? Hvordan kan skiflyvning bli spektakulært? Enten "flyr" de langt, eller de "flyr" kort. Selvsagt kan det ende med fall, men er det noe spektakulært med det? Utstyret kan heller ikke være spektakulært, for der er det ganske strenge regler.

Ja, ja - forstå det den som kan.

Ha en flott kveld - med eller uten spektakulær "flyvning".


10 kommentarer:

  1. Å så heldig du har vært!!! Gratulerer !!

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med flotte ting.
    Søt duk og koselige rammer.
    Jeg har også et innlegg om perler i dag.
    Har jo samlet i lader...
    Jeg har bestilt mye fra utenlandske nettbutikker , men det har vel kanskje du også ?
    Får se om jeg får satt i gang igjen.
    Må jo bare bli inspirert av å se på dine "spektakulære" smykker ;)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den flotte premien.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Ja du kan få sagt det Smykks :) Ler meg ofte skrukkete av dine artige innlegg - det med at jeg blir skrukkete er vel litt jug, sånn om jeg skal si det helt riktige menet jeg :)
    Og gratulerar så nye med finfin premie - så moro at akurat du vant!
    Ønsker deg en herlig kveld - eller hva med en spektakulær en;)
    Stor klem fra Lokki

    SvarSlett
  5. Så flott at du vinner!
    Så det blir ingen Vikersund-tur på deg?...;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med den fine premien! :-)
    Forøvrig er jeg helt enig i misbruken av ordet spektakulært!

    SvarSlett
  7. Så flott gave du har fått, midt i blinken for deg!
    Spektakulært....kan jo være så mye, til og med et skihopp?? Ikke for meg, men sikkert for flere:O)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Så fine gaver du har vunnet! Kjempesøte rammer og nydelig duk.
    Jeg elsker fargene på dine nye perler!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  9. Heisann!!

    Gratulere med en spektakulær premie (hihi!!kunne rett og slett ikke dy meg)

    Gleder meg til å se hva du kommer til å lage ut av disse herlighetene,du er jo så flink!!

    Ja dere bestemødre skjemmer bort barna våre he eh!!Jeg syns det er helt greit det er slik det skal være.Jeg kan godt huske hvordan jeg og min søster ble skjemt bort av vår bestemor,og vi elsket å være med henne:)

    Er så godt å se at mamma er glad i min sønn,og at de trives i hverandres selskap.Så her i huset er det fritt frem for besteforeldre og skjemme bort barna:O)

    Ha en fin og kreativ dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med premien Astrid. Det er jo gøy når en vinner noe uansett hva det måtte være:))

    Fin løsning dere har i borettslaget synes jeg. Det er faktisk ikke alltid at det passer med besøk så da kan en telefon i forkant være lurt.
    Det virker som dere har et godt miljø hos dere.

    Hurra for det!!

    Gleder meg til å se hav du tryller frem med de flotte perlene:))

    Ha en fin kveld min venn.
    Klem

    SvarSlett