mandag 21. februar 2011

Det gikk som en lek

Da sikter jeg til de 22 sidene som skulle fylles ut i forbindelse med med min kreftsykdom. Det kom så mange oppmuntrende ord fra dere at det gikk som en lek. For de som ikke leste det innlegget jeg sikter til, så vil jeg si at jeg har ikke kreft nå. Jeg er frisk som en fisk.

Skjemaene gikk i posten i dag.

Det som ikke gikk like lekende lett, var å lage smykket som var hovedpremien i min siste give away. Jeg får nesten litt prestasjonsangst når jeg ikke vet så mye om smaken til den som skal ha smykket.Men det var ikke vanskelig heller, bare så det er sagt. Jeg måtte selvfølgelig ha  noen innspill fra vinneren.

Utfra dette valgte jeg farger og modell, og som dere ser av teksten på bildet, så er smykket



Bildet er tatt i kveldsmørket, men de oransj perlene er akkurat som på bildet i virkeligheten.

Det er ikke mange av smykkene jeg lager som har egne navn, men akkurat denne modellen kaller jeg klasesmykke.  Det er selvfølgelig fordi anhenget er en klase av perler



Det kommer snart en ny give away her på bloggen, så dere får bare følge med.

Ha en flott kveld - med eller uten klasesmykke.




11 kommentarer:

  1. Du lager de herligste smykker i ett kjør!
    Godt skjemaet er sendt av gårde, alltid godt når man har fått noe ut av verden;)
    Nyt kvelden, her fyres det på peisen, og jeg har malingspause til imorgen;)Klemmings;)

    SvarSlett
  2. Hallo hallo,
    Så flott at du fikk papirene avgårde.Jeg er ikkeno' glad i spørreundersøkelser,men så flott når det er unnagjort :-)
    Kjempeflott klasesmykke i en frisk farge!

    Ha en go' kveld!

    -Helle-

    SvarSlett
  3. du er en effektiv dame ! nyyydelig smykke :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Så bra du har fått skjemaet avgårde.
    Nydelig smykke du har laget.
    Du er så flink!
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Så fint at det gikk greit å fylle ut skjemaet! Det gjelder å ikke ha skjema-angst, når man skal fylle ut 22 sider.

    Kjempefint smykke du har laget!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  6. Dette var et herlig,og litt vågalt smykke,og navnet helt genialt. Jeg er sikker på at mottakeren blir kjempefornøyd.
    Jeg nyter første dag av vinterferien,forran peisen,med en god kopp kaffe,og 3 timer gamle kattunger i en kasse ved siden av meg. Herlig.
    Klem,Janne

    SvarSlett
  7. Jo, da, det gikk som en lek! Smykket ble lekkert, og jeg gleder meg til å få det i posten! Jeg ga deg en utfordring da jeg ønsket meg noe oransje;) Supert!

    SvarSlett
  8. Klasesmykke var jo et godt navn. Ikke alltid så lett å lage på bestilling kan jeg tenke meg.

    SvarSlett
  9. Hei du friske kvinne!
    Du er en inspirasjon i hverdagen, du som kreerer de vakreste smykker på løpende bånd, har overvunnet sykdom, og som har tid til mange besøk i bloggland og til å legge igjen så hyggelige meldinger.
    Jeg er glad du er i min bloggverden!
    ♥ Klem, Marianne

    SvarSlett
  10. Hei Astrid:)

    Det er godt at du er helt frisk og er det ikke typisk ta en må fylle ut en hel blokk med papirer for at de skal vite ditt og datt. Jeg regnet med at du ordnet dette med glans som så mye annet du gjør.
    Godt at kirkepyntingen gikk bra, tenker bare det var spennende med en litt annerledes utfording. Jeg synes du er flink til å mestre ting:))
    Vær stolt av deg selv.

    Ønsker deg en super fin Tirsdag.
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Jeg liker klasesmykkemodellen. Både dette og det i headeren din.
    :)

    SvarSlett