lørdag 9. januar 2010

Dagens



Slik føler jeg meg i dag - uvisst av hvilken grunn. Skulle egentlig vært i selskap sammen med 14-15 andre damer, men



jeg blir akkurat her. Det betyr i stolen min med perler, verktøy og lesestoff. Følger litt med på idrettsgallaen også. Må bare innrømme at jeg er sportsidiot og burde absolutt vært filmet når Northug setter inn turboen. Tør nesten ikke tenke på hvordan det blir når OL starter. Da kan det lett bli både velting av perleskrin og andre ulykker.

Jeg har imidlertid gjort en del i dag, og presenterer herved det siste verket:



Begynner dere å bli lei av denne modellen? I så fall forstår jeg dere, for jeg er ikke bare lei, men DRITTLEI. Det er bare så fristende å prøve med forskjellige farger. Jeg skal spare dere for bilde av armbånd og øredobber. Vil bare si at jeg har laget det også.

Nå skal jeg male blonder. Tenker på påske og aktiviteter til gruppene.

Ha en flott idrettskveld.

Klem fra Astrid

6 kommentarer:

  1. Sportsidiot er da ikke så ille? Verre å være bare idiot?...
    Er ikke lei av smykkene dine, så bare fortsett å legge ut bilder du!
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Synes denne modellen er veldig flott, så den blir vi ikke lei så lett....

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen. Jeg tror du forveksler meg med en annen - jeg lager ingenting man kan være inni!!!
    God aften!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    Smykkene dine er kjempefine, ser at eple ikke faller langt fra stammen når det gjelder kreativitet.

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine smykker du lager! Måtte jo ta en titt her etter at Barbro ga deg en award :)

    SvarSlett
  6. Tusen, millioner takk til dere alle. Holdt på å ramle av stolen da jeg så at det var hele FEM - 5 - kommentarer til gårsdagens innlegg.
    Dette er noe som gir inspirasjon til å fortsette. Kanskje til og med jeg kan klare å få mer spenst over bloggen etter hvert, men da er jeg avhengig av litt mer opplæring. Jeg må få meg en timeavtale hos min kjære datter.

    Varm klem til dere alle.

    SvarSlett