mandag 25. januar 2010

Premie - Øredobber - Nytt smykke

Det var jo en fantastisk kommentar som kom fra vinneren i går. Det lyste ekte glede i hver linje, og dette smittet over på meg.

Smykket ble ferdig sent på kvelden, og her kommer et par bilder som viser lenketypen og perlene. Anhenget har dere sett før.






Resultatet ble et enkelt smykke, men jeg har tydeligvis truffet blink med perlene. Synes de og lenken gjorde nok av seg og droppet derfor småperler.




Jeg synes jeg må vise dere systemet jeg har med øredobbene. Perlene er sortert i en billig type skrin, men denne eksklusive utgaven fikk jeg av min datter til jul:




Jeg forventer at dere nesten besvimer av synet. Det er ganske så lekkert etter min mening (i all ubeskjedenhet).

Den blå modellen som jeg viste i forrige innlegg ga meg inspirasjon til å prøve med en annen farge.




Hva synes bloggisene?

Hele smykket må selvfølgelig vises. Her har jeg gjort en ny vri på den midterste stavrekken. Dermed ble det litt annerledes enn den blå modellen.

Jeg gjorde meg litt flid før fotograferingen (trodde jeg), men jeg ser at tapen viser. Pytt, pytt - det er selve smykket dere skal studere:




Mine neste prosjekter blir armbånd og øredobber i blått og svart. Dessuten har jeg fått to utfordringer i fanget. To bekjente har overlatt hver sitt ødelagte smykke til meg, og jeg står helt fritt til å gjøre det jeg vil.

Må vel en tur i tenkeboksen med den oppgaven, men det ordner seg nok.

Ha en kjempefin kveld alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Altså du er bare så utrolig kreativ pg produktiv. Likte spesielt det blå høyhalssmykket. :-)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du gjör :O)
    Tusen takk for hilsen! Jeg har ikke värt helt pigg de siste dagene så jeg har ikke värt så flink med komentarene desverre, men jeg er inne og ser på bloggen din hver dag.
    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Du er veldig produktiv: ) Flott smykke i sort. Jeg liker "vrien" din

    Du gjør noe som er så fint. Du har mange bilder og skriver mye i hvert innlegg. Hyggelig å lese. Nå følger jeg deg: )

    SvarSlett
  4. Flotte smykker du har laget:-) Gøy at vinneren var så fornøyd. Du trenger ikke tenke på smykke til meg ennå, må vente litt å se hva jeg vil ha. Men tusen takk for tilbudet!

    SvarSlett
  5. Hei igjen :)
    Det er mest litt utruleg, for du har verkeleg truffe blink når det gjeld perler, form og farge! Det enkle er, for meg, oftast det vakraste.
    Eg sende mail med namn og adresse til deg, men sjekk om du har fått den. Avsendar er då 'lykkelise'... ;)

    Det kjem tydeleg fram av smykkene dine at du likar det du held på med, for du tryllar fram det eine flotte etter det andre. Det vert spanande å fylja med framover også.

    Til slutt vil eg ynskje deg ei fin veke vidare, og takke for kor raus du er. Eg er verkeleg heldig!

    Siri

    SvarSlett
  6. Heldige DU reSIRIkulert !
    Gøy å følge med på alle de flotte smykkene du lager.
    Koser meg når jeg er innom og leser og titter.
    KNIP fra Berit

    SvarSlett
  7. Fine smykker, begge to! Det svarte ble til og med litt "dramatisk"!

    Jeg besvimer dessverre ikke så lett, i alle fall ikke av øredobber - ikke har jeg hull i ørene heller (til øredobber, altså) - men det er sikkert kjekt med en slik oppbevaringsboks :)

    SvarSlett
  8. Ja, du er virkelig kreativ! Og produktiv! Og det fryder mitt hjerte at kommentarene begynner å strømme inn;) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  9. Hastemelding!!! Jeg har sendt deg en epost ang. kjolen din!!! Hastemelding!!
    :)

    SvarSlett