mandag 4. januar 2010

Det ble rødt





Hvis hukommelsen er i orden, så husker dere sikkert at jeg ikke visste hvilken farge jeg hadde lyst å ta fatt på etter at det limegrønne settet var ferdig.

Jeg fant imidlertid et lite restparti av røde perler, men lurte på om det ville holde til et helt sett. Strevde faktisk litt, nei mye, før jeg fant løsningen. Du snakker om å komme helt til målstreken. Det er bare to perler igjen av denne rødfargen.

Hvis dere ser bitte litt nøye på bildene, så har jeg klart å få med at de firkantene har ulik for- og bakside. Synes den perlemoraktige glansen er veldig fin og gir liv til smykket. Mellomperlene er sølvfolierte, og sannelig tror jeg ikke at det også viser.

Jeg har faktisk tatt bildene selv.

Det har ikke vært bare perling her. Jeg er kommet i gang med nyttårsforsettet mitt om å få orden på asylantene. Ikke bli støtt av betegnelsen. Det er bare ting og tang som har fått midlertidig oppholdstillatelse i en skuffe eller i et skap. NÅ SKAL DE PÅ SIN RETTE PLASS.

Har dere sånne??? Eller er det jeg som har valgt minste motstands vei....

Akkurat nå har jeg samme problem som igår. Hvilken farge skal jeg gå løs på? Har fått med meg at gult kommer til våren, så kanskje jeg skal hente solen inn. Tror jeg har en del fine perler i den fargen.

Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Fine smykker du har laget! Du får lage deg en bloggbutikk og legge smykkene dine for salg der:-)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Personlig er jeg veldig glad i rødt, og lager mange røde smykker selv.
    Veldig fine:)

    Hilsen Randi...

    SvarSlett
  3. Ja, bloggbutikk blir vel det neste for deg. Nå mestrer du jo Gimping og fotografering og greier.
    Flotte smykker!

    SvarSlett