mandag 18. januar 2010

Husfruen og nytt smykkesett

En husfrue skulle vel hatt pike, men her det ikke slik - selv om det absolutt hadde vært greit.

Jeg har faktisk begynt på de 9 kurvene som står på kjøkkenet, og om jeg ikke er HELT ferdig, så er det meste tatt. Husfruen er jo litt bekymret for at kroppen kan få ryddesjokk.

Innimellom har jeg syslet med et smykkesett, som endelig er klart til presentasjon. Denne gangen er det ikke noe som har med Australiagaven å gjøre, men husfruens egen design.

Skal jeg bare begynne? GREIT.




Sterke farger og lange øredobber er kult. Det har vært ordentlig gøy å planlegge dette.



Armbånd er et naturlig følge. Gøy å ha hele sett, synes jeg. Dessuten kan det jo være et godt salgstriks når vi skal i gang med homeparties utpå vårparten.




Tanken har absolutt slått meg om at noen kanskje er lei disse øverste lenkene. Det er imidlertid ikke jeg, og da måtte jeg jo ta et eget bilde. Tror fargesjatteringene er kommet brukbart fram i denne billedkavalkaden.




Her er anhenget, og hva kommer nå? Det vet dere, og derfor er det ikke interessant med noen konkurranse. Jeg sysler med noen ideer om det, så det er bare å følge med.

MEN, her er iallfall halsbåndet.




Det er ikke umulig at husfruen stiller i dette i kveld, for jeg skal ut i møte.

Ha en fargerik kveld alle sammen.

6 kommentarer:

  1. Heisann,'
    Likte grådig godt fargesjatteringene i denne presentasjonen din.
    Lykke til i aften på møte med de lekre smykkene!

    SvarSlett
  2. Kjempefine smykker i nydelige farger!

    SvarSlett
  3. Disse smykkene likte jeg veldig godt. Nydelige farger! :)

    SvarSlett
  4. Nydelige farger, og så fint det ser ut sammen!

    Hyggelig at du vil legge meg til blogglista di, jeg skal gjøre det samme og legge deg på lista mi :)

    SvarSlett
  5. Klart vi kan bli blogg venner :-)
    Så fine saker du gjör, jeg skal kikke mer nöye i morgen på allt det fine du har gjort! Klem Rachel

    SvarSlett
  6. Nydelige farger på disse smykkene!
    Og grattis med flere følgere!

    SvarSlett