fredag 15. januar 2010

Sitater og smykkesett



Ja, dette skulle vel være greit. Jeg mener at bildet og teksten taler for seg. Har hatt det siden 1984. Da var jeg Bergen kommunes utsending til et møte i Nordisk Råd og besøkte samtidig verdens første kvinnemesse. Søta bror var kjappere ute enn oss nordmenn.

Jeg slenger med et bilde m/sitat til:



Det er bedre med en fugl i hånden enn ti på taket.

Synd at dette ikke var en konkurranse, for da hadde jeg ledet så langt. Har sett at det er kommet noen sitater, men ikke med bilde til.

Over til første resultat av gaven fra Australia:



Skikkelig l a a a a nge øredobber.



Armbånd hører også til. Både på armbåndet og selve smykket har jeg brukt samme teknikk. Først har jeg tredd noen av de store skjellene på staver, som deretter er hektet sammen. Videre er armbåndet tredd på elastisk nylontråd, som jeg synes er veldig praktisk i og med at jeg da slipper lås.



Dette bildet ble ikke helt bra, men jeg innrømmer åpent og ærlig at jeg ikke gadd begynne forfra igjen. Synes i det store og hele at sjatteringene kommer fint fram på disse tre bildene og er spent på reaksjonene.

Ha en kjempefin sitatkveld. Det kommer vel noen gullkorn i Nytt på nytt tenker jeg.

3 kommentarer:

  1. Smykkene ble kjempefine! Veldig fine sjatteringer!

    SvarSlett
  2. Flotte sitater! Og smykker! Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Jeg har en t-skjorte med englesitatet på og den fikk jeg antagelig i 1984. Jeg får meg ikke til å kaste den selv om den aldri blir brukt lenger. For den er så slitt :)
    Nydelige smykker. Er dette virkelig skjell? Det er i så fall ganske utrolig alt det vakre som finnes i naturen.
    Ang. bildene så kan man dobbeltklikke på dem og da ser man veldig godt detaljene.
    Ha en fin lørdgaskveld:)

    SvarSlett