fredag 29. januar 2010

Pakke og smykke

Det holder ikke med tre ganger tre hurra. Kjære Ellen, du fortjener mye, mye mer.

Det var nemlig ikke bare vinneren av englekonkurransen som fikk tykk konvolutt i posten i går. Husfruen fikk nemlig også spennende pakke. Ellen hadde nemlig notert seg mine skriverier om at det er mye jeg kan bruke i min smykkeproduksjon. Her er det snakk om skikkelig gjenbruk.

Heng med folkens, for dette kan dere lære av.



Et stort, nydelig anheng hang på disse båndene. Kommer på bilde lenger nede. Båndene er lagt pent i kurven som inneholder gavebånd.



To nydelige smykkestener som kan brukes i en eller annen sammenheng.




Dette armbåndet skal "demonteres". For det første er perlene flotte, og det samme gjelder mellomdelene i tinn.



Armbåndet har sneket seg med her også, men halskjedet er lagt pent i "demonteringskurven".




Her har jeg markert det ene hjertet med en svart prikk. Det hadde nok fortjent en bedre presentasjon, men la gå. Det ble så mye jeg skulle fotografere.



Er det rart jeg er begeistret. Makan til flott pakke kan jeg ikke huske å ha fått i posten. Alt, absolutt alt, kan brukes, Ellen.

Jeg lar ganske enkelt stafettpinnen gå videre.

For et par dager siden skrev jeg om et par oppgaver jeg hadde fått i fanget, og her er perlene jeg hadde som utgangspunkt til oppgave 1.



Nydelige onyxperler. Det var opprinnelig en liten sølvperle mellom hver, men de var begynt å eire og gikk derfor i bosset.



Slik ble anhenget. Jeg sjekket litt om ønskene til avsender, og det ble derfor denne modellen.



Nå er jeg ordentlig spent på reaksjonen fra hun som skal ha det.

Til dere andre vil jeg si. Tusen takk for at dere orket å henge med i denne presentasjonen.

Ha en strålende dag med eller uten spennende post.

6 kommentarer:

  1. Eg blir glad om hjarta når eg ser andre òg driva med gjenbruk og resirkulering. Du har fått mange fine perler til gjenbruk, heldige du.
    Det turkise smykket var skikkelig flott!
    Måtte du få ei knallbra helg!
    Siri

    SvarSlett
  2. Gjenbruk er bra! Blir spennende å se hva du lager :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Håller med Barbro, ska bli spennende!
    Klem

    SvarSlett
  4. Wow, dette anhenget likte jeg godt!

    Så flott at du har fått så mange fine perler du kan bruke igjen! Da bobler det vel over av kreativitet... ;)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Du er virkelig kreativ på smykkefronten, ja!
    Ha en fortsatt god helg!

    SvarSlett
  6. Heisann SMYKKAS;
    Så artig å stikke innom her og se alt det lekre du lager fra nytt og fra gjenbruk.
    Ønsker deg en super lørdagskveld i perlehaugen din.

    SvarSlett