fredag 22. januar 2010

Karioka. Armbånd.Smykke

Nei, jeg har IKKE vært på karaoke hvis noen skulle tro det og at jeg ikke kan skrive det ordet riktig. MEN, jeg rotet meg innom hos Karioka i går. Det er en liten interiørbutikk, og jeg burde skjønt utfallet. Der er det bare å dra kortet.

Jeg falt for denne praktiske saken:



Nå har jeg fått smykkeverktøy, kamera, fjernkontroller og litt annet småtteri pent på plass......så lenge det varer.

Man blir jo glad av å se på disse motivene






Det holdt liksom ikke bare med den, så i tillegg kom husfruen hjem med denne:




Hadde jeg egentlig bruk for disse tingene? Tj..nei. Kassen, kanskje, men IKKE engelen. Jeg har pynteting i bøtter og spann. Her er det MAXIMAXIMALISME. Når det gjelder engelen, så har jeg fått en ide, og den kommer på slutten av innlegget.

Armbåndet jeg glemte å vise i går, kommer NU



Den delen som skal være på undersiden av håndleddet tredde jeg med småperler i blått og grønt - akkurat samme fargene som er på motivet på de store perlene.

Og endelig er jeg ferdig med halsåndet som skulle lages til Australiagave II




Det er blitt to korte deler denne gangen.



På den lengste delen har jeg brukt lenke, og den innerste delen er tredd på gøtt.

Tilbehøret har dere sett tidligere.

Nå har jeg bare 1 - ETT - uferdig prosjekt, og det skal jeg klare i løpet av dagen (tror jeg):

Til slutt var det englene da, og dette er en konkurranse med flott premie:

Du skal telle hvor mange engler du har til pynt. Julepynt teller ikke, og heller ikke servietter med englemotiv. Engler på et bilde aksepteres.

Vinneren trekkes kl. 1400 i morgen, altså 23. januar. Da presenteres også premien.

Noe helt annet. Det er altså tillatt å bestille smykke(r), og du får et fint halskjede for kr. 350,-. Bare så dere har litt peiling.

Ha en fantastisk engletelledag.

10 kommentarer:

  1. Fine smykker du lager :)
    Jeg har helt nøyaktig NULL engler hjemme hos meg - får man være med i konkurransen da, eller? ;o)

    God helg og takk for titten i bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Har heller ingen engler framme akkurat nå, så det blir null her og....

    SvarSlett
  3. Dårlig med engler her og..Hvis ikke ungene telles da? Meg sjøl?

    SvarSlett
  4. Jo,vent litt, har jo et bilde fra Barbro!

    SvarSlett
  5. Hei på deg:-) Konkurranse sa du? Var der med en gang...
    Har faktisk 6 engler...
    3 glassengler på bilde med englebarna."Mor og barn" engel fra Sia, som jeg en gang fikk i gave, og selvfølgelig en rødvinsengel;)

    Det var forresten en skjønn boks du hadde fått tak i...alltid kjekt med noe fint å lagre ting i.

    Ha en riktig god helg...Klem, Randi:-)

    SvarSlett
  6. Heisann,
    Likte steikande godt det armbåndet du hadde laget, mine farger !
    Må melde pass ang.engler,selv om jeg av og til føler meg som en "liten middelaldrende engel" da jeg har mange rundt meg som trenger min omsorg.
    God helg fra her.

    SvarSlett
  7. Har ryddet vekk julepynten, men har et lite skrin som henger på kjøkkenveggen hele året (med en bok med julesanger i) og som har engler til pynt på forsiden. Ellers finnes det ingen engler her :) Jeg er minimalist, i motsetning til deg ;)

    Fine smykker du har laget, likte godt det korte kjedet!

    SvarSlett
  8. Heisan!
    Flotte smykker her :)
    No har eg talt over englane mine, og eg kom fram til 17 stk. Eg er svak for englar og hjarter, og det flyttar nok inn fleire ?og med tida.
    Ynskjer deg ei fin helg!
    Siri

    SvarSlett
  9. Her i huset finnes bare en engel. Og det er englesmykket fra Randi. Av menneskelige engler tror jeg egentlig det er min mann som kommer nærmest. :)
    Jeg likte også armbåndet godt. De store perlene der var nydelige. Men jeg har pålagt meg selv innkjøpsstopp, for jeg sparer til ny sofa :)

    SvarSlett
  10. Jeg har en engel hengende på veggen. Den er ikke vakker. Den er faktisk litt grå og "stygg", men den hører til: )

    Flott armbånd!

    SvarSlett