fredag 1. januar 2010

GODT NYTTÅR




Alle har nok sett all verdens flotte raketter, men jeg gjorde i det minste et tappert forsøk da jeg åpnet døren for det nye året (og tiåret).

Jeg føler at jeg har gomlet på et eller annet siden lille julaften, og enda er det mye godsaker igjen. Hutte meg tu. Hvor skal dette ende?

Det jeg kommer til å huske best fra dette tiåret, er at jeg ble bestemor 2 ganger. Prinsessen kom i 2004 og prinsen kom i 2008.

Helsemessig var det den store kreftoperasjonen i 2001. Da måtte jeg fjerne høyre nyret, men det har heldigvis ikke gitt meg noen plager i ettertid.

Jeg har allerede begynt å riste "julestøvet" av meg, og de to røde julestjernene som jeg bevisst har mishandlet, er allerede havnet i bosset og erstattet med to nydelige orkideer. Resten tar jeg i morgen. Det vil si - det er allerede i morgen, for klokken har passert midnatt.

Natta

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg faktisk veldig til å bli bestemor. Håper jo selvfølgelig at det blir noen år til enda. I mellomtida venter jeg på å bli gammeltante igjen. En liten gutt kommer i april. Det blir koselig:)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Det er nok stas å bli bestemor, ja! Mora mi har fått en del barnebarn i tiåret som var. Nå blir det vel ikke så veldig mange flere - både jeg og søstera mi har nok sagt stopp. Men lillebror har kun ett barn, så der kan det vel komme flere...

    SvarSlett