lørdag 2. januar 2010

Hvor ble det av denne dagen, da?

Jeg vet ikke svaret, men kan prøve med en kjapp oppsummering.

I dag rotet jeg meg avgårde til et kjøpesenter hvor jeg sjelden eller aldri ferdes, og dermed gikk tiden. Jeg rotet meg litt bort (bokstavelig talt) og dermed gikk tiden. Jeg eier nemlig ikke stedsans, og det er litt flaut å spørre hvor utgangen er. Bare ta den tiden du trenger, sa jeg til meg selv. Vel, vel.

Jeg kjøpte ny jakke. Ja da, ja da, jeg vet at jeg kjøpte to for et par dager siden, men denne var limegrønn. Det har jeg ikke fra før (tror jeg). Med ny jakke må jeg jo ha nytt smykke, og målet mitt er å bli ferdig nå i kveld.

Synes forresten jeg får mer igjen for pengene enn venninnen til "Blondemannen".

Her er det typisk hverdag. En kreativ person som jeg er veldig stolt av, har funnet fram symaskinen, og her er det perler og verktøy.

Håper dere har fått mosjonert lattermusklene like mye som jeg i den timen Øivind og Hege herjet på skjermen.

Bilder av smykket følger i morgen. Vil ikke fotografere noe som bare er halvveis ferdig.

Ha en lattermild kveld.

2 kommentarer:

  1. Ble ikke noe Hege/Øyvind på oss - ungene styrte fjernkontrollen...
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Hei Astrid. Gleder meg til å se lime-matchende smykke:)
    PS! Har sendt deg en epost.
    Klem Ellen

    SvarSlett