tirsdag 12. januar 2010

Målløs og takknemlig



Tusen, millioner takk Pia. Av forskjellige grunner har det ikke blitt gjort noe med denne fantastiske prisen før nå, men jeg har lovet deg Pia å gjøre dette skikkelig, så nå må dere virkelig følge med.

Vi har sett Pia både i kjolen fra Ellen og luen fra farmor. Barbro har lovet å legge ut bilde av seg selv iført lue, så da så.



Dere må ikke bli sittende å glane, for her kommer de 7 punktene:

1) Jeg liker å komme meg opp om morgenen. Livet er for kort til å sove bort.

2) Sta

3) Har 36 års yrkeserfaring fra både privat og offentlig sektor.

4) Jeg hater - VIRKELIG HATER - bruksanvisninger.

5) Blir rasende over urettferdighet.

6) Jeg er sosial

7) Jeg var en av initiativtagerne til og prosjektleder for Norges første kvinnemesse som ble en braksuksess.

Lyst å vite mer om dette siste? Da må du spørre, for jeg svarer så gjerne.

Det helt store i dette innlegget er at jeg har våget å publisere bilde av meg selv, men den tanken har dere kanskje tenkt allerede.

Jeg skjønner ikke filla av hvorfor "Min bloggliste" er forsvunnet, så her må jeg få hjelp av en eller annen. Det ordner seg nok.

1 kommentar:

  1. Synes du er tøff som står fram med bilde! Jeg var også livredd, men når det nå er gjort, så tenker jeg "So what?"
    Flott at du tok utfordringa - artig å få vite litt mer om deg. Barbro har sagt at ho og jeg ligner. Og du ligner faktisk på mora mi. Samme sveis. Og farger.
    Ha en flott dag!

    SvarSlett