tirsdag 19. januar 2010

Kreativ gruppe - Få 3 av 1

Om tingene kommer i den rekkefølge som overskriften er ikke sikkert, men med intelligente intelligente følgere skulle det ikke være vanskelig å følge med.

Idag startet den ene av de kreative gruppene opp igjen etter jul- og nyttårsfeiring, og husfruen følte seg så absolutt klar for å ta fatt på undervisningen igjen.

Det var kun snakketøyet som ble brukt i formiddagstimene. Klart vi måtte snakke om hvordaqn den enkelte hadde hatt det og legge planer for våren. At 3 av gruppens medlemmer har vært på andre siden av kloden visste vi - den store nyheten var at Mite (gruppens yngste og svensk) er gravid og venter sitt første barn ca. 20. juli.

Husker dere armbåndet fra Australiagaven?



Slik ser det ut nå



Dere kjenner vel husfruens standard opplegg etter hvert, nemlig



de selvskrevne øredobbene.

Jeg er godt i gang med halskjedet også, men husfruen er prinsippfast. Ingenting vises før det er ferdig.

Uansett - dette er Australiagaven som ble til 3 deler. Var egentlig kjempeheldig som hadde perler i akkurat samme grønnfarge i et av mine skrin.

Den alltid elskelige Victoria med sitt varme vesen og små og store gaver, kan dessverrre også være ganske farlig.

Nå har vi gomlet kalorier siden før jul, men hvem lar seg ikke friste av dette?



Riktig svar. I N G E N !!!!!! Stønnende godlyder kom fra enhver strupe.

Ha en strålende kveld - med eller uten fristelser.

7 kommentarer:

  1. Den kreative gruppen höres koselig ut, vi er noen damer som har pyssel kveld hver annen mandag og det er så koselig, jeg må se og få prata med de andre så vi kan komme i gang igjen.
    Muffinsen så utroligt gode ut. Jeg er en riktig kake älsker men nå når jeg har dratt ner på karbohydratene blir det inga. Men förste helgen i feb kommer min pappa og hans sambo og da tenker jeg ta meg en fri helg og kose meg, så da kanske det blir en kake bit ;-)
    Har sett på dine smykker de er super fine så flink du er!
    Ha en fortsatt god kveld og klem til deg!

    SvarSlett
  2. Høres kjekt ut! Muffinsene så herlige ut!

    SvarSlett
  3. Du snakker du, om være effektiv. Synes du får produsert en hel del du også. Jeg har aldri tenkt på muligheten av å bruke smykker om igjen og lage nye. Du er jo kjempeflink. Jeg har noen smykker jeg ikke bruker lenger. Kanskje du vil ha de??
    De kakene så utrolig gode ut. Kanskje du kan få lurt fra henne en oppskrift? :)

    SvarSlett
  4. hei,

    så kjekt at du la att ein kommentar på bloggen min :O)

    Kreativ gruppe høyrdes veldig kjekt ut, håpar du har ein kjekk kveld!

    SvarSlett
  5. Så bra at dere har en kreativ gruppe, der dere kan ha det hyggelig sammen. Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Hei, hei.

    Jeg kommer selvfølgelig til å besøke dere hver dag (så sant det er mulig), men jeg vil bare si som en kveldshilsen at jeg blir varm om hjertet og superglad for fine tilbakemeldinger.

    Dere er utrolig flinke alle sammen. Det er jo flott at vi kan forskjellige ting. Mangfoldet skapes jo på den måten.

    Kjempegod og varm klem til dere alle.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  7. He he, nå er du nok i ekstase over at kommentarene begynner å renne inn.... Du får få de i kreativ gruppe til å begynne med blogg.
    Skal si du produserer smykker på løpende bånd - flotte greier!

    SvarSlett