torsdag 28. januar 2010

Perler og skoletter

Endelig er det litt roligere, slik at det kan bli litt blogging. Nå har jeg nemlig BLOGGABSTINENS.

Ellen spurte om de blomstrede perlene jeg brukte på vinnersmykket finnes i andre farger, og det gjør de faktisk. Se bare her



Disse synes jeg er helskjønne. Sikkert fordi turkis er en av mine favorittfarger. Men de ligger ikke langt etter disse heller




Det er faktisk fortsatt mulig å skaffe denne type perler, men bare i den ovale fasongen. Når jeg først var i sving med fotografering, fant jeg fram noen andre perler også




Det holder med å kommentere lenken, for den er lekker til denne type perler. Det er den samme som er brukt på premien.

Apropos premie - Hallo Siri! Den ble postlagt i går formiddag.

Et par perlebilder til







Hvis dere ikke har fått det med dere, så skal jeg få meg designerkjole. Selvfølgelig fra Ellen. Den skal være sid (altså helt lang), og Ellen skal til byen å kjøpe stoff i morgen. Det er visstnok første gang hun syr helt lang kjole av modellen vi er blitt enige om, og det er her skolettene kommer inn i bildet.

Det bruker jeg mye vår og høst, og har alltid syntes det ser litt rart ut når bare et kort stykke av leggen viser. Dessuten hater jeg strømpebukser, og derfor ble valget slik det ble.








Det skal bli litt av en billedkavalkade når kjolen er ferdig. Jeg skal sende smykket jeg har bestemt til kjolen til Ellen, slik at hun får fotografert hele stasen.

Jeg lover høytidelig at det også skal bli tatt bilder av husfruen inni når så langt kommer.

Jeg har faktisk begynnende PERLEABSTINENS også, men jeg får nok ikke sette i gang riktig enda for jeg har en avtale om en times tid. Men i kveld, dere, DA SKAL DET BLI. Og for all del, det kommer kommentarer på bloggen til den enkelte også. Bare ha bitte litt tålmodighet.

Ha en strålende dag, med eller uten abstinens.

7 kommentarer:

  1. Kan ikke vente med å se den flotte modellen, med kjole, støvletter, smykker og greier!

    SvarSlett
  2. Heisann,
    Her er en til som gleder seg !!!!

    SvarSlett
  3. Då eg kom heim frå jobb i ettermiddag, gjorde eg det eg vanlegvis pleier gjere; gjekk til postkassen for å henta inn dagens post. Oppi kassen låg eit brev med litt tjukkelse.
    Tusen,hjarteleg takk for det nydelege smykket! Det passar meg utmerka. Eg har teke det på meg, for eg skal ut på dill i kveld, og skal ha det med i mitt neste innlegg på bloggen.

    Eg skal venta i spenning på bilete av din nye kjole, for eg likar Ellen's klede.
    Ha ein fin torsdagskveld.
    Siri

    SvarSlett
  4. Det blir spennende å se kjolen. Den blir nok flott:-)

    SvarSlett
  5. Så nydelige perler du viser oss her! Spennende med ny kjole - og tenk at du klarer å gå med de støvlettene... ;)

    Takk også for hyggelig kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar hos meg, Astrid:-) Gleder meg til å se deg, og hvilken modell du har valgt:-) Stilige skoletter..blir nok lekkert til kjolen;-)

    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  7. Må bare få sende en hilsen til dere sånn på fellesen.

    Jeg fryder meg som en liten unge når jeg leser kommentarene. Dere er jo så flinke alle sammen, på hver deres måte.

    Håper dere fortsatt vil være sammen med meg, kjære bloggevenner.

    Varm klem til dere alle.

    SvarSlett