onsdag 6. januar 2010

Natt eller tidlig morgen



Nå, hva sier dere? Jeg ser at jeg er temmelig hekta på doble smykker, men de har faktisk falt i smak.



Anhenget ble i det minste en ny variant, og som vanlig



ble det også armbånd og øredobber.

Jeg skulle ha skrevet om dere synes dette ble ferdig i natt eller tidlig morgen, men den historien får vente, for jeg ligger nemlig etter rundeskjema når det gjelder besøket mitt.

Men en ting kan jeg si. Det neste smykket blir helt annerledes enn noe jeg har laget hittil. Det har surret litt rundt i hodet mitt en stund. Farge? Vil ikke si det!

Bare følg med.....

Ser at et bilde og teksten har gått seg vill, men så glupe som dere er, skjønner dere hvordan tingene skal være.

1 kommentar:

  1. Vi følger med! Jeg sitter med lille Henny på fanget og prøve å kommentere her. Hun hviner, sikkert av fryd, når hun ser smykkene dine. For du lager mye flott! Ha en fin dag!

    SvarSlett